Euskodi[Approved] Uban
#1
[b]Votre nom dans le jeu: Désolé, je  ne sais pas.                                                                                                        [b]Votre GUID:?                                                                                                                                                      [b]Date et heure de votre interdiction / mise en sourdine: il y a des mois Raison de votre interdiction: Troling (?), Je ne suis pas sûr. Je ne parle pas anglais, désolé. Je veux jouer, je serais sage. Je suis très sory!                                                                                                   [/b][/b][/b]
[b][b][b]                         [/b][/b][/b]

Your in-game name : Sorry, i dont know.                                                                                                                                                    Your GUID : ?                                                                                                                                                                                          Date and hour of your ban/mute : Months ago                                                                                                                                        Reason for your ban: Troling (?), i'm not sure.                                                                                                                                                  I do not speack english, sorry. I want to play, i would be wise. Iam very sory !


Messages In This Thread
Uban - by Euskodi - 12-14-2019, 06:24 PM
RE: Uban - by Montgomery - 12-14-2019, 11:32 PM
RE: Uban - by Euskodi - 12-15-2019, 09:41 AM
RE: Uban - by Medayas - 12-17-2019, 08:24 PM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)